STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

Sommarnaglar med blommor och nitar

Idag har jag agerat "nagel-modell" eller vad man nu kan kalla det, till skoltidningen. En timme innan Frida skulle komma började jag med dessa naglar och som tur var så hann jag precis klart med designen då hon kom in genom dörren.
 
Mina runda guld- och silvernitar fick jag hem förra veckan och de var mycket snyggare på naglarna än vad jag hade trott. Jag köpte även fyrkantiga nitar i både silver och guld som kommer passa perfekt till en nail art som jag har tänkt göra senare. Det rosa OPI lacket lånade jag av Emma och det heter "Aphrodite's Pink Nightie". Det är verkligen hur gulligt som helst och har en "gammelrosa ton" med skimmer. De andra lacket jag använde var OPI "Alpine snow" samt akrylfärg till löven och prickarna.
Vår katt Mimmi undrade vad jag höll på med då jag satt på huk och tog kort på mina naglar, så hon fastnade på bild hon också, haha.




Kommentarer:

1 Emelie Nordquist:

skriven

Sv: Ja sjukt kul! Har dock inte haft tillfälle att använda den så mycket än, men i sommar blir den flitigt använd!
Va grym du va på naglar! Sjukt snygga!! :)

Svar: Tack så mycket! :)
JennifersBeauty

2 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Fint :)

Svar: Tack :)
JennifersBeauty

3 Cajsa Lindahl:

skriven

Nej så snyggt! :D

Sv. Hahaha ja eller hur!? Städade nu bland det då men snart kommer jag väl få göra det igen. :P

4 Tilde:

skriven

Men så snygga naglar!

Svar: Tack så mycket! :)
JennifersBeauty

5 Emma:

skriven

Naglarna är hur fina som helst! :)

Svar: Tack :D
JennifersBeauty

6 Emma Grann Fotografi:

skriven

Men åh!! Fantastiskt fint!

Svar: Ååh, tack så mycket! :)
JennifersBeauty

7 Jessica:

skriven

Åh så grymt snygga! :)

Svar: Tack så mycket!
JennifersBeauty

8 ♫♪ sandra:

skriven

snyggt!

Svar: Tackar! :)
JennifersBeauty

9 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Snygga naglar :D

Svar: Tack!
JennifersBeauty

10 Maja:

skriven

Jätte fina!:)

Svar: Tack!
JennifersBeauty

11 Nailshop:

skriven

Fina naglar!

Svar: Tack så mycket! :)
JennifersBeauty

12 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

Super fint!

Svar: Tack! :)
JennifersBeauty

13 tommy:

skriven

vad fint

14 Jessica:

skriven

Åh vad snyggt! Vad duktig du är!

Svar: Tack så mycket! :)
JennifersBeauty

15 Sanna | Beauty & Design:

skriven

Gud vad fina, vad duktig du är!

Svar: Tack fina du!
JennifersBeauty

16 Ida ☯ the sky under the sea :

skriven

Grymt fina naglar! Älskar både längden, formen och nail-arten :D

Svar: Ååh tack :)
JennifersBeauty

17 Linda:

skriven

jätte fina naglar!:D

Svar: Tack! :)
JennifersBeauty

Kommentera här: