STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

Mandala nails

 
 
Dessa mandala naglar trivdes jag väldigt bra med. För det första så är svart-vit en himla bra färg som passar till allt. För det andra så är jag helt beroende av alla slags henna-mönster nu för tiden och jag antar att det återspeglades på mina naglar litegrann.
Detta är bland de första gångerna som jag använt akrylfärg till själva designen. Men enligt mej är det lättare med en tunn pensel och nagellack eftersom att det inte behövs tunnas ut som akrylfärgen måste för att få rätt formula.
De tre nagellacken jag använde till den här designen är alla från märket OPI och heter "Lady in Black", "Cement the Deal" och "Alpine Snow".
 
I really like these mandala nails. First, it is black and white a good color that goes with everything . Secondly, I am totally addicted to all kinds of henna designs nowdays and I guess that was reflected on my nails a little.
This is among the first times that I used acrylic paint to the design itself . But according to me it is easier with a thin brush and nail polish because it is not needed thinned out as acrylic paint need to get the right formula.
The three nail varnishes I used for this design are all from  OPI and named "Lady in Black", "Cement the Deal" and "Alpine Snow".




Kommentarer:

1 Jag:

skriven

Dessa var sjukligt snygga!!

Svar: Ååh, tack så mycket!
JennifersBeauty

2 Anonym:

skriven

Vad duktig du är! Har du någon gång funderat på att starta ett lite projekt på sidan om där du tar betalt för att fixa naglar till andra? Jag tror det skulle bli väldigt populärt med tanke på hur otroligt duktig du är! :)
Kram

Svar: Åh, tack så mycket! Jag har ju ett nagelrum där jag målar på kompisar och de närmaste.. planerna är att senare lära mej göra gelénaglar och kunna göra det på kunder. Kram :)
JennifersBeauty

3 Sandra:

skriven

Riktigt snyggt! Vad duktig du är! :D

Svar: Tack så mycket :D
JennifersBeauty

4 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

skriven

Snygga naglar! :D

Svar: Tack! :)
JennifersBeauty

5 Marie:

skriven

Sjukt snygga! Önskar att jag var lika duktig som dig!

Svar: Oj så gulligt, tack så mycket!
JennifersBeauty

Kommentera här: