STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

Goodiebagen från Lush

Här är innehållet från goodiebagen jag fick med mej hem från Lush. Det var väldigt kul att jag fick med mej den intressanta Mask of magnaminty som vi fick testa på nyöppningen. Jag fick även två badbomber som doftar otroligt gott. (Big blue heter den blå till vänster som jag gjorde och den vita med "konfetti" i heter dragon's egg).
Big blue doftar lavendel och havssalt och färgar vattnet tropiskt blått medan Dragon's egg färgar vattnet gyllene och har en citrusdoft. Den rosa saken är ett badskum som man bryter i bitar och sedan lägger ner i badet. Vattnet blir, som ni säkert kan gissa, rosa och doftar ljuvligt gott av svartvinbär. Lemony flutter är ingen nyhet för mej, utan en produkt som jag använder nästintill dagligen till mina nagelband. Världens bästa återfuktande kräm som mina nagelband inte skulle klara sig utan!
 




Kommentarer:

1 N:

skriven

Härligt med goodiebag!

Kommentera här: