STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

Gelenaglar och Essie - Garden variety

För tre veckor sedan övergav jag akrylen och köpte ett gelekit där allt följde med; primer, bonder gel, tippar, uv-lampa och så vidare. Det finns otroligt många fördelar med gelenaglar tycker jag, speciellt att den är nästintill luktfri till skillnad från akrylvätska som luktar fruktansvärt starkt. Att sitta i akryldoften under ett helt set naglar, trots luftkonditionering/utsug, kan göra vem som helst snurrig i huvudet.
I skrivande stund har jag haft mina gelenaglar i tre veckor. Och jag måste även tillägga att jag inte har haft något problem med lifting (att gelen släpper från nagelplattan) eller något annat.
 
Det turkosa lacket jag har på naglarna kommer från Essies vårkollektion och heter Garden variety.

På ringfingret har jag använt min fina stämpelplatta med numret 128 som jag fick av Moyou.com, äntligen kan jag göra chevron naglar utan att bli missnöljd med ojämna linjer.
 
 
 




Kommentarer:

1 emma:

skriven

Så fina naglar!

Svar: Tack!
JennifersBeauty

Kommentera här: