STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

OPI Color Paints

OPI Color Paints är en kollektion med nio lack där det silvriga lacket, Silver Canvas, ska användas som ett baslack. Många har trott att dessa kommer vara en "tillökning" på OPIs Sheer Tints lack men så är inte fallet. Dessa är mycket mer pigmenterade och vissa utav färgerna kan man till och med få full täckning på utan att man ser den vita nageltippen.

Om jag ska vara helt ärlig så gruvade jag mej lite över att använda dessa lack, varför vet jag inte.. Men nu skulle jag absolut inte kunna klara mej utan dem! Det här var första gången jag provade Color Paints lacken och självklart kunde jag inte låta bli att prova om de gick att göra en water marble med dem. Färgerna flöt ut perfekt och var enkla att dra mönster med. Den silvriga basen gjorde att hela designen fick en metallfinish som gör att det ser ut som en nagelfolie. Hur snyggt som helst!

Dessa kommer i butik i mitten av juli och kostar 155kr styck.

 




Kommentarer:

1 Pernilla Johansson:

skriven

Super snygga.... har inte vågat mig på detta ännu... skall se om man gör det en dag...

Svar: Tack så mycket! Det tycker jag verkligen att du ska göra, det är faktiskt enklare än det ser ut. Man måste bara hitta lack som sprider ut sig lätt i vattnet! :)
JennifersBeauty

Kommentera här: