STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

ChinaGlaze - Too Yacht To Handle

 
Denna goding vid namn Too Yacht To Handle kommer från China glaze's sommarkollektion 2013 - Sunsational. Jag hade turen att hitta den på ICAmaxi förra året och tvekade inte en sekund på att köpa den. Min jakt på det perfekta ljus-turkos-blå lacket var över för ett litet tag. Just nu har jag börjat kika på lacket från samma märke men med namnet "For Audrey", får beställa det inför sommaren tror jag.
 
Too Yacht To Handle är ett ljusblå-turkost cremelack som verkligen lyser på naglarna. En perfekt färg till våren och en snygg sommarbränna. Formulan på lacket var lite konstig, den var perfekt på första lagret och sedan gick det bara utför. Det blev stripigt och ville dra med sig lack från det tidigare lagren.. Det slutade med tre lager för att få ett hyffsat jämnt resultat. Lacket torkar och får en matt finish men jag toppade istället med Flormar - P046 som jag drygat ut med topplack för att få det mer skirt (en nödlösning innan jag har fått hem mitt paket med CG - Fairy Dust).  
 
 




Kommentarer:

1 MATILDA:

skriven

åh vad fina :D

2 Mira:

skriven

Vilken härlig färg! Måste nog köpa det jag också!
Vad är det för ringar du har? :)

Svar: Visst är den! Det är norrbottensringar :)
JennifersBeauty

Kommentera här: