STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

Essie - Chillato

Äntligen släpper Essie ett ljusgult lack. Eller låt oss säga ett gult lack över huvud taget! Essie brukar normalt sett inte göra gula färger vilket är synd då detta verkligen är ett gulligt lack som framhäver naglarna utan att vara skrikiga. I början var jag inte förtjust av denna färgen, men det har nog att göra med att jag hade ett lysande rött nagellack innan. Det kändes tamt på något sätt men nu kollar jag på mina gula naglar hela tiden.
Appliceringen var väldigt enkel, men jag hade föredragit en lite tjockare formula då det hade en tendens att rinna ner till nagelbanden. Jag använde tre lager för att få full täckning, men det behövs nog bara två lager för kortare naglar.
Essie Chillato finns ute i butik nu och kostar 129kr.
*Pressprodukter




Kommentarer:

1 Pia:

skriven

Brukar inte gilla gula lack, men det här var faktisktt jättefint! :-D

Kommentera här: