STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

Nyöppning och produktvisning hos Lush

Igår var jag och några andra bloggare inbjudna till Lush i Luleå för att fira deras nyöppning samt gå på deras produktvisning. Affären har fått en helt ny inredning som är helt utav återvunnet material och om jag inte minns helt fel så berättade de att det bara är fem företag i världen som får bygga med just detta material.
 
Vi gick igenom näst intill varenda produkt i butiken och fick dessutom prova på en hel del produkter vilket var hur kul som helst! Jag har hittat många produkter som jag har blivit intresserad av att prova, bland annat Mask of Magnaminty, R&B, Roots, Shampookakorna och Karma parfymen. Och som en liten överraskning så hade de förberett så att vi fick göra vår egen Big Blue badbomb.
 

En av Lush mest sålda tvålar - Honey I washed the kids.

Mask of Magnaminty.
 
Här får Anna prova Mask of Magnaminty som är en djuprengörande ansiktsmask som tar bort orenheter och minskar uppkomst av finnar.

Efter massa produkttestande så var det dags att göra vår egen badbomb.

Tvålen Karma, som är Lush signaturdoft, finns nu även som parfym, detta är en doft jag måste skaffa. Helt underbar!

Dessa shampookakor finns i flera olika dofter och räcker till cirka 80 tvättar.
 
Stort tack till Lush för att jag fick komma på nyöppningen och lära mej mer om era produkter och företaget. Innehållet i goodiebagen jag fick med mej kommer upp inom kort!




Kommentarer:

1 Anna Munkhammar:

skriven

Vad fint, du var snabbare än mig :-D

2 Anna Munkhammar:

skriven

Hoppas det är ok om.jag lånar någon bild från dig och skriver att du också bloggat om lush-dagen :-)

Svar: Självklart, har länkat din blogg också! :)
JennifersBeauty

Kommentera här: