STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

Essie summer 2015

Essies sommarkollektion finns redan ute i butik, men jag känner att jag måste ändå visa upp dessa godingar på bloggen. Kollektionen innehåller sex lack som har väldigt somriga och häriga färger. Jag har redan hunnit prova det persikofärgade, röda och ljusblå. Tyvärr tog jag inga bilder då jag har sådan fruktansvärd utväxt på min geleförstärkning. Måste verkligen skärpa mej.. Aja, ni får nöja er med flaskbilder så länge!
 
Peach Side Babe, Private Weekend, Chillato, Sunset Sneaks, Salt Water Happy, Atlantic blue, Pret-a-Surfer.




Kommentarer:

1 matilda ♥:

skriven

Så himla fina färger!!

Svar: Visst är dom! :)
JennifersBeauty

2 Emelie:

skriven

Så fina färger!

3 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Så fina färger!

Kommentera här: