STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

Vas - Laura från Hemtex.

Inte direkt ett skönhetsrelaterat inlägg, men jag är bara tvungen att visa min otroligt snygga vas som jag köpte igår på Hemtex. Jag kunde verkligen inte låta bli att köpa den efter att jag sett den på diverse inredningsbloggar. Men att få tag i den var inte det lättaste.. den var slut i alla butiker i Piteå, var slut i lager på hemsidan, åkte in till grannstaden Luleå för att få reda på att den var slut i butik där också. Jag hittade tillslut en på Storheden. Vasen kostar egentligen 199kr, men jag passade även på att bli klubbmedlem och fick 20% rabatt. Att samla lite vuxenpoäng är alltid bra!




Kommentarer:

1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Fint!

2 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

skriven

Älskar vasen! :)

3 Emelie:

skriven

Så snygg!

Kommentera här: