STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

Essie spring 2015.

 
Från vänster till höger; Flowerista, Perennial chic, Picked perfect, Blossom dandy, Garden variety och Petal pushers.
 
Snacka om total lycka då jag fick hem hela Essie's vårkollektion! Kollektionens sex lack är inspirerade av vårens första blommor som lyser upp vardagen efter det dunkla vintermörkret. Enligt mej är det en vacker men ändå dämpad kollektion - typiskt Essie.
De färger som mest fångar min blick är de två turkosa och det gråa som har en tendens att skifta lite i färg beroende på ljuset. De två beiga är jag lite skeptisk mot men det beror främst av att de ser ut att skära sig mot min hudton. Tror de blir mycket snyggare till en varm, sommarbränna istället för den kritvita hudtonen som jag har just nu. 
Nu ska jag sluta skriva och traska iväg till nagelrummet för lite pyssel.
 
*Pressprover




Kommentarer:

1 anneli:

skriven

De är fina nyanser, men är själva nagellacket bra? :)

Svar: Lacken är superbra, täcker perfekt på två tunna lager! :)
JennifersBeauty

2 Ida ☯ the sky under the sea :

skriven

Så fina! Vill ha Blossom dandy och Petal pushers :D

Svar: Blossom dandy är helt underbar, täcker perfekt på två tunna lager :)
JennifersBeauty

Kommentera här: