STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

Depend Garden Dreams

Hur söt är inte Depends vårkollektion Garden dreams? Jag tycker att den är helt underbar och kunde därför inte stå emot att fråga om Beatrice hade kvar några pressprover av dessa söta. Jag hade sådan tur att jag fick hem alla 12 lacken!
De lacken som jag var mest intresserad av var det ljuslila "Sweet blooms", gröna "Secret garden" och det rosa "Backyard Peonies" men det ändrade sig direkt jag öppnade paketet. Vem kan motstå det gula, vita och mintgröna?! 
 
4063 Secret Garden, 4062 Apple Pie, 4061 Garden Tea Party, 4060 Spring Romance, 4059 Morning Sky, 4058 Sweet Blooms, 4057 Lovely Wildflowers, 4056 Butterfly Dreams, 4055 Backyard Peonies, 4054 Blooming Roses, 4053 Sunshine Kisses, 4052 Daisy Petals
 *Pressprodukter
 




Kommentera här: