STARTSIDA      INSTAGRAM      FACEBOOK      KONTAKT & PR     

GoodPr event på Clarion Hotel Stockholm

I april åkte jag till Stockholm för att vara med på GoodPr's event som hölls i södersviten på Clarion Hotel Stockholm. Jag träffade många bekanta ansikten vilket var hur kul som helst. Jag hade pratat lite med Miriam innan så jag visste att hon skulle komma, men att Ida och Lina också kom var en väldigt positiv överraskning!
Jag fick även träffa många nya människor, bland annat Hanna och Ellie som lägger ut ursnygga naglar på Instagram (Newlypolished), Ellen Bergström, Daniel Paris och Annica Englund var där.
 
Kvällen startade med ett glas champagne, ett stort fat med exotiska frukter och trevligt bloggmingel. Man fick även prova, klämma och känna på de produkter som GoodPr representerar och Hanna och Ellie målade naglar på dem som ville. Därefter presenterade Jovana och Ulrika de kommande nyheterna inom nagellack, hudvård och hårvård. Goodiebags delades ut och jag gick med ett leende på läpparna till mitt hotellrum på sjunde våningen.
Hår-och hudrodukter från Vision haircare.
 
Ekologiska produkter från Sóley.
 
Här har vi sminkborstar från JACKS. Alla borstar får ett eget unikt mönster under tillverkningen, hur fina?!
 
OPIs nya nagellacksformula - Color paints.
 
Här har Hanna och Ellie målat flera olika designer för att visa hur mycket man kan göra med Color Paints lacken.
 
OPIs Brights kollektion.
 
OPI fortsätter sitt samarbete med Coca Cola och släpper därför två nya lack samt släpper pånytt några lack från Icons of happiness kollektionen för att fira den gröna glasflaskan som fyller 100 år.
 
Bilderna fick jag låna av Jenny Gunnarson då mitt minneskort försvann under hemfärden. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg.




Kommentera här: